سوالات متداول (گارانتی)
گروه صنعتی تراکتورسازی ایران
زمان گارانتی قطعات خاص به چه صورت است؟
زمان گارانتی، طبق برگ ضمیمه پیوستی در کارت گارانتی بوده که بایستی هنگام تحویل تراکتور دریافت و مطالعه کنید. |
سرویسهای اولیه و ثانویه تراکتور چگونه انجام میشود؟
سرویس اولیه در کارکرد 50 ساعت و سرویس ثانویه در کارکرد 250 ساعت انجام میگیرد که مشتری میبایست در کارکردهای فوق، هماهنگی لازم را با نمایندگی انجام دهد. |
شرایط گارانتی باطری چگونه است؟
مشتریان باید موقع تحویل تراکتور، کارت گارانتی باتریها را از روی باتریها برداشته و نزد خود نگهداری کنند تا در صورت خرابی باتری و طبق ضوابط گارانتی، کارت گارانتی به همراه باتری داغی ارسال گردد. |
در چه شرایطی گارانتی شامل نمیشود؟
استفاده از قطعات و متعلقات غیراستاندارد به هنگام تعویض قطعات تراکتور، قطعات و لوازم برقی مصرفی، عدم انجام به موقع سرویسها، استفاده نامناسب از تراکتور شامل اعمال توان کششی بیش از حد مجاز، شرایط نامناسب نگهداری، استارت زدنهای مستمر و زیاد، استهلاک غیرطبیعی، اتمام زمان گارانتی، تصادفات، آتش سوزی، حوادث و بلایای طبیعی و هر گونه تخریب توسط عوامل بیرونی |
در زمان وقوع خرابی تراکتور، مشتری باید چه اقدامی انجام دهد؟
ابتدا پس از بررسی اولیه توسط اپراتور تراکتور، در صورت عدم راهاندازی، با هماهنگی نمایندگی اقدام گردد. در ضمن از هرگونه دستکاری به خصوص توسط تعمیرکار غیرمجاز خودداری شود. |