سوالات متداول (تراکتور)
گروه صنعتی تراکتورسازی ایران
به چند طریق میتوان به خرید تراکتور اقدام کرد؟
برای خرید تراکتور شما میتوانید از 3 طریق که شامل فروش نقدی، فروش تسهیلاتی و پيشفروش است، اقدام کنید. |
چگونه میتوان از تایید یا رد خرید اینترنتی محصول تراکتور آگاه شد؟
پیامک تاییدی یا رد به خریدار ارسال میشود. در صورت رد صلاحیت خریداران میتوانند با مراجعه به پروفایل خود در سایت شرکت یا تماس با نمایندگی دلیل رد صلاحیت خود را مشاهده کنند. |
چه مدت طول میکشد تا پیامک تاییدی یا رد صلاحیت به خریدار فرستاده شود؟
به دلیل بالا بودن حجم سفارشات پیامک حداکثر تا 30 روز کاری به خریدار ارسال میگردد. |
بعد از صدور دعوتنامه خریداران از کدام واحد میتوانند روند خرید تراکتور خود را پیگیری کنند؟
بعد از صدور دعوتنامه خریداران میتوانند از واحد تحویل روند خرید تراکتور خود را پیگیری کنند. |
چگونه خریداران میتوانند از نوبت خود در صف انتظار اطلاع داشته باشند؟
خریداران میتوانند با مراجعه به سایت شرکت و از طریق پروفایل خود، از نوبت تحویل محصول آگاهی داشته باشند. |
بر اساس چه معیارهایی به خریداران امتیاز داده میشود؟
امتیازبندی بر اساس هکتار زمین، گواهینامه، کارت ایثارگری، پروانه دامداری، شيلات و غيره و نوع اراضی بوده و بر اساس امتیاز، نوع تراکتور انتخاب و تخصیص داده میشود. |
خریداران بعد از چه مدت زمانی میتوانند به خرید مجدد تراکتور اقدام کنند؟
خریداران میتوانند بعد از 3 سال اقدام به خرید مجدد تراکتور کنند. در صورتی که این مدت زمان کمتر از 3 سال باشد، رد صلاحیت خواهند شد. |
آیا امتیازی که به خریداران داده میشود، بر نوبتدهی در صف تاثیر دارد؟
بله؛ داشتن امتیاز بالا میتواند تاثیر زیادی در صف انتظار داشته باشد. |