معاونت فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران

سوالات متداول (ثبت شکایات)

گروه صنعتی تراکتورسازی ایران

برای ثبت شکایت بایستی به وب‌سایت شرکت تراکتورسازی ایران مراجعه کنید. سپس به قسمت پورتال مشتریان رفته و نسبت به ثبت شکایت اقدام کنید.

 

کارشناسان واحد شکایات شرکت تراکتورسازی ایران از ساعت 8 صبح تا 17 عصر آماده پاسخگویی به شکایات و انتقادات شما است.

 

رسیدگی به شکایات توسط کارشناسان شرکت تراکتورسازی ایران معمولا بین 5 تا 15 دقیقه متغیر است. در این مدت، کارشناسان با مشتریان تعامل کرده و اطلاعات لازم را ارائه می‌دهند تا به بهترین نحو به نیازهای مشتریان پاسخ دهند.

 

برای پیگیری شکایات خود بایستی با واحد صدای مشتریان به شماره 0414163 تماس بگیرید. کارشناسان مربوطه راهنمایی لازم را برایتان ارائه خواهند داد.

کارشناسان واحد شکایات در سریع‌ترین زمان ممکن بین 3 تا 7 روز کاری به شکایات شما رسیدگی خواهند کرد.

کارشناسان واحد شکایات با مشتریان به صورت محترمانه و حرفه‌ای رفتار می‌کنند. به علاوه، نحوه تعامل با سازنده با مشتری جزء سرلوحه این امور است.

پیمایش به بالا