سوالات متداول (ثبت شکایات)
گروه صنعتی تراکتورسازی ایران
نحوه ثبت شکایت به چه صورت است؟
برای ثبت شکایت بایستی به وبسایت شرکت تراکتورسازی ایران مراجعه کنید. سپس به قسمت پورتال مشتریان رفته و نسبت به ثبت شکایت اقدام کنید. |
ساعت تماس با واحد شکایات شرکت تراکتورسازی ایران به چه صورت است؟
کارشناسان واحد شکایات شرکت تراکتورسازی ایران از ساعت 8 صبح تا 17 عصر آماده پاسخگویی به شکایات و انتقادات شما است. |
رسیدگی به شکایات در شرکت تراکتورسازی ایران چه مدت زمان میبرد؟
رسیدگی به شکایات توسط کارشناسان شرکت تراکتورسازی ایران معمولا بین 5 تا 15 دقیقه متغیر است. در این مدت، کارشناسان با مشتریان تعامل کرده و اطلاعات لازم را ارائه میدهند تا به بهترین نحو به نیازهای مشتریان پاسخ دهند. |
نحوه پیگیری از شکایات به چه صورت است؟
برای پیگیری شکایات خود بایستی با واحد صدای مشتریان به شماره 0414163 تماس بگیرید. کارشناسان مربوطه راهنمایی لازم را برایتان ارائه خواهند داد. |
مدت زمان رسیدگی به فرایند شکایت به چه صورت است؟
کارشناسان واحد شکایات در سریعترین زمان ممکن بین 3 تا 7 روز کاری به شکایات شما رسیدگی خواهند کرد. |
نحوه رفتار کارشناسان واحد شکایات با مشتریان چگونه است؟
کارشناسان واحد شکایات با مشتریان به صورت محترمانه و حرفهای رفتار میکنند. به علاوه، نحوه تعامل با سازنده با مشتری جزء سرلوحه این امور است. |