سوالات متداول (خدمات قبل از فروش و تحویل گارانتی)
گروه صنعتی تراکتورسازی ایران
کرایه حمل تراکتور زمان فروش و تحویل آن به مشتری بر عهده کیست؟
کرایه حمل تراکتور بر عهده مشتری و براساس بارنامه است. قیمت کرایه به علت مسیرهای مختلف، متفاوت است. تک به تک موارد مورد نیاز در بارنامه به تفکیک نوشته شده است. |
اسناد و مدارک پلاک تراکتور به چه نحوی ارسال میگردد؟
صورت مجلس تحویل، بیمه نامه و کارت گارانتی به همراه تراکتور به نمایندگی جهت تقدیم به مشتری در زمان تحویل تراکتور ارسال میگردد. اسناد و مدارک در شرایط استثنائی پلاک تراکتور از طریق پست با کد پیگیری مراسلات به نمایندگی برای تحویل به مشتری و اخذ رسید برای ارائه به شرکت و امضا در سیستم یکپارچه ارسال میگردد. هر گونه دیرکرد و نواقص مدارک تحویلی با ثبت شکایت در پورتال شرکت توسط مشتری قابل پیگیری است. |
کارت ماشین و سوخت تراکتور چگونه ارسال میگردد؟
کارت ماشین تراکتور و کارت سوخت از طریق پلیس راهور به آدرس مشتری ارسال میشود. |
وظایف مشتری در زمان تحویل تراکتور چیست؟
مطابق دستورالعمل تحویل، وظایف مشتری کنترل وضعیت ظاهری، سالم بودن باتری و تایرها، چک ضدیخ و ابزار ارسالی شرکت و اخذ بارنامه کرایه و درخواست فرم تحویل است. |
علت برگشت وجه به حساب مشتری موقع ثبتنام تراکتور چیست؟
هرگونه واریزی به حساب شرکت مغایر با پیش فاکتور صادره و اعتبار آن و خارج از بخشنامههای فروش منجر به عودت مبلغ واریزی میگردد. مبلغ واریزی مغایر با شرایط ثبتنامی طی 20 روز مطابق با مشخصات شماره حساب واریزی و صاحب حساب و پیش فاکتور صادر شده به حساب مشتری عودت داده میشود. |
وظایف نمایندگان فروش قبل از تحویل محصول به مشتری چیست؟
تکمیل فرم PDI، رفع ایرادات احتمالی، اطلاعرسانی به شرکت و تکمیل فرم ایراد تراکتور است. |